کنکور

بهترین منبع ریاضی کنکور تجربی

برای آموزش دروس تحلیلی‌تر مثل ریاضی و فیزیک بهتر است از بین منابع آموزشی به‌جای درس‌نامه‌های کتاب‌های کمک‌آموزشی بیشتر به سمت کلاس‌های کنکور و دی‌وی‌دی‌های آموزشی برویم. بنابراین در این مطلب ابتدا به معرفی دی‌وی‌دی‌های آموزشی می‌پردازیم و سپس به سراغ کتاب‌های رایج بازار می‌رویم. در بین دی‌وی‌دی‌های آموزشی با بررسی‌هایی که انجام دادیم بهترین منبع ریاضی کنکور را آقای منتظری از موسسه‌ی حرف آخر معرفی می‌کنیم و بعدازآن ریاضی آقای مسعودی از موسسه‌ی کنکور آسان است. با پیام دادن به پیج اینستاگرام ما می‌توانید نمونه تدریس‌های این دو موسسه را دریافت کنید. همچنین برای مشورت در مورد گزینش بین این دو منبع می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

گروه مشاور برتر پاسخگوی سوالات شماست
برای پاسخ سوالات خود در مورد بهترین منابع ریاضی کنکور تجربی با ما تماس بگیرید
تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل

اگر آموزشتان را با دی‌وی‌دی‌های آموزشی انجام دادید یا از دبیرهای کنکور برای آموزش استفاده کردید دیگر نیازی به درس‌نامه ندارید و باید تمرکز اصلی خود را روی مرور مداوم تست‌های کنکور سراسری بگذارید؛ زیرا در درس ریاضی هرسال هشتاد درصد سؤالات تکراری میباشد؛ و دانش‌آموزی که کنکور سال‌های گذشته را به‌خوبی کارکرده باشد به‌خوبی نتیجه خواهد گرفت. بنابراین برای افرادی که آموزششان را از طریق دی‌وی‌دی‌های آموزشی یا کلاس‌های کنکور انجام می‌دهند کتاب آبی قلم چی را پیشنهاد می‌دهیم.

منبع ریاضی کنکور آبی قلم چی

این کتاب سؤالات کنکورهای سال‌های گذشته را به‌طور کامل پوشش داده است و تعدادی تست تألیفی از آزمون‌های قلم چی و مؤلفان آن در کتاب وجود دارد. این تعدد مؤلفین تست در کتاب باعث می‌شود دانش‌آموز با دیدگاه‌های مختلف طراحان تست آشنا شود. علاوه بر این سطح تست‌های کتاب کاملاً استاندارد و مطابق با درس ریاضی رشته‌ی تجربی است و وارد حیطه‌ی سؤالات غیراستاندارد و سخت‌تر نشده و اصلاً به همین دلیل است که انتخاب اول ما در این درس میباشد.

کتاب آبی قلم چی به‌هیچ‌عنوان درس‌نامه‌های خوبی ندارد و اصلاً برای آموزش مناسب نیست و تنها برای تست‌زنی توصیه می‌شود. اما اگر به هر دلیلی قصد استفاده از دی‌وی‌دی‌های آموزشی و دبیر را برای آموزش ندارید و می‌خواهید به سراغ درس‌نامه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی بروید پیشنهاد اول ما کتاب ریاضیات جامع تجربی مهندس بابک سادات میباشد.


حتما بخوانید: بهترین منابع زیست شناسی


تخته‌سیاه به قلم بابک سادات

ویژگی منحصربه‌فرد این کتاب درس‌نامه‌های فوق‌العاده روان و ساده‌ی آن برای یادگیری میباشد علی‌الخصوص برای دانش‌آموزانی که در درس ریاضی ضعف عمده دارند. علاوه بر این تمامی سؤالات کنکورهای ده سال اخیر، سؤالات کنکورهای آزمایشی و سؤالات تألیفی مطابق بر کتاب درسی در این کتاب وجود دارد که درمجموع 3000 پرسش چهارگزینه‌ای استاندارد را شامل می‌شود.

گروه مشاور برتر پاسخگوی سوالات شماست
برای پاسخ سوالات خود در مورد بهترین منابع ریاضی کنکور تجربی با ما تماس بگیرید
تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل

ریاضیات جامع مهر و ماه منبع ریاضی کنکور

یکی دیگر از کتب محبوب در درس ریاضی کتاب ریاضیات جامع مهر و ماه میباشد. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به درس‌نامه‌های خوب و روان با مثال‌های متعدد و تست‌های منتخب و کافی اشاره کرد.

  • تست‌های هدفمند و منتخب
  • آموزش کامل و روان منطبق بر کتاب‌های درسی جدید
  • دسته‌بندی تست‌ها در 4 سطح مجزا
  • پاسخ‌های بسیار شیوا با راه‌حل‌های خلاق
  • داشتن خلاصه مطالب هر فصل برای مرور سریع و جمع‌‌بندی

آزمون‌های تستی تفکیک‌شده در انتهای هر فصل همراه با پاسخ‌های تشریحی هست. نکته‌ای که باید دقت بکنید این است که مباحث در این کتاب به‌طور جامع می‌باشند. برای مثال مثلثات کتاب هر سه سال را شامل می‌شود.

میکرو طلایی گاج

کتابی جامع میباشد که تست‌هایی با سطح پایین‌تر نسبت به کتاب گاج دارد. گاج بهترین کتب پایه به پایه را دارد؛ یعنی اگر دانش‌آموز سال دهم یا یازدهم هستید و قصد تهیه‌ی کتابی رادارید که فقط شامل مباحث دهم یا یازدهم باشد کتاب گاج می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب براش شما باشد. در انتهای هر فصل کادری برای جمع‌بندی مباحث وجود دارد و یکی از ویژگی‌های خوب کتاب توجه به تمرین‌ها و مثال‌های کتاب درسی و همچنین سبک و سیاق کتاب درسی جدید است در تست‌های تألیفی میباشد.

خیلی سبز

کتاب ریاضیات خیلی سبز شامل دو جلد میباشد که جلد اول شامل مباحث پایه و جلد دوم مباحث سال دوازدهم میباشد. درس‌نامه‌های کتاب کیفیت نسبتاً خوبی دارند و با مثال‌هایی متعدد مبحث را توضیح داده است. دقت بکنید که تست‌های این کتاب سطح نسبتاً بالاتری نسبت به سایر کتب دارد و برای دانش آموزان قوی‌تر مناسب‌تر است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. سلامم
    من تو اموزشگاه !!!!!! درس خوندم این اموزشگاه هم از نظر مشاوره و هم از نظر اساتید عالیه و من واقعا نتیجه ی دلخواهمو کسب کردم🙏🏻😊

  2. سلامم
    من تو اموزشگاه ****** درس خوندم این اموزشگاه هم از نظر مشاوره و هم از نظر اساتید عالیه و من واقعا نتیجه ی دلخواهمو کسب کردم🙏🏻😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن