کنکور

چرا مشاوره با رتبه برتر کنکور

همه ما برای رسیدن به نتیجه مطلوب در مسیری که گام برداشتیم به مشاور و همراه نیاز داریم. برای رسیدن به هدف می‌توان با آزمون‌وخطا و امتحان راه‌کارهای مختلف به حالت ایدئال و پربازده رسید. اما نباید برای این آزمون‌وخطا زمان و هزینه اضافی خرج کرد. طبیعتاً برای نتیجه گرفتن در کنکور با توجه به رقابت شدیدی که برای رشته‌های پرطرفدار وجود دارد زمان اضافه صرف کردن برای رسیدن به حالت ایدئال منطقی نیست. طبیعتاً استفاده از تجربیات افرادی که در این مسیر گام برداشته و به نتیجه رسیدند می‌تواند در کاهش هزینه‌های مادی و مدیریت زمان نقش کلیدی و مؤثری داشته باشد. لذا در این مطلب ضرورت استفاده از مشاوره رتبه برتر شرح داده‌شده و راهکار کلیدی برای رسیدن به بهترین نتیجه در کنکور سراسری خدمت شما عزیزان ارائه می‌گردد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانید با گروه مشاور برتر در ارتباط باشید و یا در قسمت نظرات و پیشنهاد‌ها سؤالات خود را مطرح کنید.

گروه مشاور برتر پاسخگوی سوالات شماست تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل

چرا از مشاور رتبه برتر استفاده می‌کنیم؟

درزمینهٔ کنکور برای اینکه شما نتیجه بگیرید لازم نیست مسیری که ۶۸۰ هزار نفر در کنکور سال ۹۸ رفتند و تقریباً ۶۵۰ هزار نفرشان به نتیجه نرسیدند را طی کنید. شما باید مسیری را که هزارتا دو هزار نفر اول که موفق به قبولی پزشکی و پیراپزشکی شدند را انتخاب کنید. شما می‌توانید با بهره مندی از تجربه مشاورین رتبه برتر در مسیر درست گام بردارید و باصرفه جویی در زمان و هزینه، به بهترین نتیجه برسید.

مشاور رتبه برتر چه کمکی به ما می‌کند؟

رتبه برتر کنکور شما را راهنمایی میکند که در این بازار شلوغ منابع متنوع کنکوری منبع مناسب استفاده کنید.

همچنین با توجه به سطح شما، مناسبت‌ترین منبع را به شما معرفی می‌کند. رتبه برتر کنکور شما را راهنمایی می‌کند که از چه اساتیدی برای آموزش کمک بگیرید. رتبه برتر به شما روش درست تست زدن را آموزش می‌دهد. رتبه برتر با توجه به تسلطی که به بودجه‌بندی سؤالات کنکور دارد استراتژی برخورد و حل کردن سؤالات را به شما می‌آموزد.

  • معرفی مناسب‌ترین منبع با توجه به سطح شما
  • معرفی بهترین اساتید برای آموزش‌های تکمیلی
  • آموزش مدیریت زمان در جلسه آزمون
  • آموزش روش صحیح تست زدن

به‌عنوان‌مثال رتبه برتر به شما این آگاهی را می‌دهد که وقتی سر جلسه کنکور قرار گرفتید مدیریت زمان را به درستی انجام دهید. آیا برای سؤالات فیزیک پیش 2 زمان صرف کنید که تعداد تست بالاتری دارد و حل کردن آن راحت‌تر است. یا اینکه زمان خود را برای ۴ تست سینماتیک صرف کنید که مشکل‌تر است. آیا برای حد یا کاربرد مشتق با حدود هشت تست زمان بگذارید و نتیجه بگیرید. یا اینکه نه برید سراغ دو تست مقاطع مخروطی که حتی افراد رتبه هم به‌سختی می‌توانند آن را حل کنند.

مشاور رتبه برتر پشتیبان شماست

 پس اگر مشاور رتبه برتر این نکات را به شما گوشزد کند و باعث درک درست شما از کنکور شود. مشاور روش درست مطالعه برای کنکور را به شما آموزش دهد. شما بعضی از تست‌ها را می‌توانید به‌راحتی و بدون استرس حذف کنید و زمانی خود را برای موارد مهم‌تر و یا ساده‌تر ذخیره کنید. درواقع مشاور رتبه برتر منابع کنکور، راه‌ها و استراتژی درست تست زدن سر جلسه، روش‌های مرور و جمع‌بندی و خلاصه‌نویسی را به‌درستی به شما آموزش می‌دهد.

مشاور رتبه برتر در کنکور به موفقیت رسیده و با انتقال تجربه خود مسیر رسیدن به نتیجه را برای شما کوتاه‌تر می‌کند. به‌عنوان‌مثال فرض کنید شما قصد سفر از تهران به مشهد را داشته باشید. اگر پیاده‌روی کنید یکی دو ماه در راهید اگر با اتوبوس سفر کنید 14 ساعت، اگر قطار انتخاب کنید 8 ساعت و اگر با هواپیما سفر کنید 2 ساعته به مقصد می‌رسید. مبدأ برای شما روزی که در آن قرا دارید و مقصد روز برگزاری کنکور است. بدون شک مشاور رتبه برتر باتجربه، با نشان دادن مسیر درست زمان رسیدن به هدف را برای شما کوتاه‌تر می‌کند.


حتما بخوانید: با مشاورین رتبه برتر گروه مشاور برتر به رتبه دلخواه خود در کنکور برسید


مشاور رتبه برتر چه منابعی را برای کنکور پیشنهاد می‌کند؟

همه ما در مدرسه آموزش اولیه داشتیم که یا این آموزش مناسب بوده یا نامناسب. ولی ما برای موفقیت در کنکور طبیعتاً به منابع کمک‌آموزشی نیاز داریم که ما را برای تست زدن آماده کند.

سطح آموزشی ما را به کنکور و نتیجه گرفتن برای رشته دلخواه برساند. در حالت کلی ما دو نوع منبع کمک‌آموزشی برای کنکور داریم:

  • منبع شماره یک شامل کتاب‌های تست و سؤالات سال‌های قبل
  • منبع شماره دو هم شامل کلاس‌های کنکور، منابع تصویری و فایل‌های آموزشی تصویری

منابع کمک آموزشی مناسب

عمده منبعی که اکثر داوطلبان کنکور استفاده می‌کنند منابع و کتاب‌های تستی موجود هست. این منابع ممکن است به‌صورت تست تألیفی باشد و یا تست کنکور چند سال اخیر. ولی ازآنجایی‌که کنکور نظام جدید فقط یک‌بار برگزارشده پس این نوع منبع برای داوطلبین نظام جدید ضعف دارد. ما برای انتخاب همه‌جانبه می‌توانیم این منبع را انتخاب کنیم. ولی قطعاً نباید صرفاً به همین منابع اکتفا کرد و به‌اصطلاح همه تخم‌مرغ‌ها را نباید در داخل یک سبد گذاشت.

منبع شماره دو هم شامل آموزش‌های حضوری در کلاس‌های کنکوری، معلم خصوصی و ویدیوهای آموزشی به‌صورت دی‌وی‌دی و برنامه نرم‌افزاری است. این منابع بسته به دسترسی و شرایط موجود، دانش‌آموز می‌تواند از این منابع هم برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کنکور استفاده کند.

برنامه ریزی صحیح

برای انتخاب منابع در این بازار متنوع مشاور رتبه برتر با توجه به تجربه و شناختی که از دانش‌آموز پیدا می‌کند.، بهترین و مناسب‌ترین منبع را به دانش‌آموز معرفی می‌کند. به‌عنوان‌مثال برای درس زیست‌شناسی که مهم‌ترین درس دانش آموزان تجربی است دارای تعداد 50 سؤال با ضریب 12 در کنکور هست. درواقع برای درس زیست سه منبع شناخته‌شده وجود دارد: خیلی سبز، نشر الگو و آی‌کیو. من اگر دانش‌آموز ضعیفی باشم باید برم سراغ خیلی سبز. اگر دانش‌آموز متوسطی هستم باید برم سراغ نشر الگو. نهایتاً بعد از رسیدن به آمادگی لازم باید برم سراغ کتاب‌های آی‌کیو. درواقع نقش کلیدی مشاور باتجربه اینجا مشخص می‌شود که با توجه به شناختی که نسبت به دانش‌آموز پیدا می‌کند می‌تواند با معرفی منابع مناسب در زمان و هزینه داوطلب صرفه‌جویی کند.

گروه مشاور برتر پاسخگوی سوالات شماست

برای تماس با مشاور رتبه برتر با ما تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل

برای موفقیت در کنکور باید چطوری برنامه‌ریزی کنیم؟

طبیعتاً برای موفقیت در هر کاری داشتن برنامه‌ریزی و نقشه راه ضروری و غیرقابل‌انکار است. همه‌کاره‌ای بزرگ در جهان با برنامه درست توانستند به نتیجه برسند. برای کنکور هم دقیقاً با داشتن برنامه درست و زمان‌بندی‌شده می‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اما باید در نظر داشته باشیم که یک برنامه خام نمی‌تواند برای همه افراد کارآمد باشد. زیرا شرایط و سطح آموزشی هر فرد متفاوت است. به‌عنوان‌مثال برنامه‌ای که برای فردی که بعد چند سال می‌خواهد در کنکور نتیجه بگیرد با برنامه کسی که سال اول کنکورش هست نباید یکسان باشد.

چرا باید از مشاور رتبه برتر برای برنامه‌ریزی کنکور استفاده کنیم؟

برای برنامه‌ریزی درسی مشاور رتبه برتر کنکور بهترین گزینه است زیرا در شرایط پرفشار درسی توانسته به هدف برسد. یعنی هم در مدرسه، هم برای کسب معدل بالا و هم با شرکت در کلاس کنکور موفق شده نتیجه بگیرد. پس برای اینکه ما مسیرهای مختلف را امتحان نکنیم و آزمون‌وخطا پیش نریم. باید به سراغ کسی بریم که این مسیر را یک‌بار با موفقیت پشت سر گذاشته و نتیجه گرفته و طبیعتاً این فرد می‌تواند بهترین راهنما و مشاور برای ما باشد.


حتما بخوانید: نکات لازم برای انتخاب رشته کنکور سراسری


بهترین راه برای ارتباط با مشاوره رتبه برتر چیست؟ مشاوره تلفنی یا حضوری؟

برای ارتباط با مشاور نمی‌شود صرفاً مشاوره حضوری را پیشنهاد داد. با توجه به امکانات ارتباطی که در حال حاضر در دسترس هست مثل تلگرام، واتساپ و … امکان ارسال برنامه ماهانه، جزوات درسی و فایل‌های آموزشی راحت‌تر شده و با ارتباط تلفنی می‌توان همه موارد را باهم پیش برد. همچنین با ارتباط تلفنی می‌توانیم در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنیم. اگر این ارتباط بخواهد به‌صورت حضوری باشد. با توجه به تعداد جلسات مشاوره در ماه، زمان زیادی را باید صرف رفت‌وآمد کرد. اگر این ارتباط به‌صورت تلفنی انجام شود این زمان برای موارد دیگر مثل تست بیشتر حل کردن و یا مرور دروس عمومی صرف می‌شود.

گروه مشاور برتر پاسخگوی سوالات شماست

برای تماس با مشاورین رتبه برتر با ما تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن